Begroting 2021

Dienstverlening

Doelstellingen

Dienstverlening

Wat willen we bereiken?

Wat gaan we daarvoor doen?

1. Bereikbaar, benaderbaar en begrijpelijk zijn.*

1. Implementatie van een nieuwe website.

2. Verbeteren van de telefonische bereikbaarheid en ons terugbelgedrag.

3. Afronden van het project ‘invoering van de nieuwe schrijfstijl’.

4. Monitoring van het resultaat via het uitvoeren van klanttevredenheidsonderzoeken.

*:

- De gemeente is via diverse kanalen herkenbaar en toegankelijk voor alle inwoners, ondernemers en organisaties.
- We staan klaar, zijn klantvriendelijk en benaderen onze klanten persoonlijk waar die behoefte ligt. Het betekent ook proactief meedenken met de klant. We hebben een adviserende, faciliterende en ondersteunende rol.

- De informatie die we verstrekken is correct, helder en eenduidig. We stemmen de inhoud van onze boodschap zoveel mogelijk af op de ontvanger. Bij complexe vraagstukken verstrekken we de juiste informatie en hebben we een verwijsfunctie.

ga terug
Deze pagina is gebouwd op 02/15/2021 14:34:45 met de export van 02/15/2021 14:31:33